Reiskriebels

Dag lieverds,

Nu ik eindelijk weer goed op de been ben en geen last meer heb van een stijf been, lijkt het wel alsof ik niet meer thuis kan blijven. Ik kan weer overal naartoe om er een kijkje te nemen. Of zou het lentezonnetje daar voor iets tussen zitten?

Mijn belevenissen in het beroemde Amerikaanse attractiepark nabij de Franse hoofdstad hebben mij ervan overtuigd dat ik terug de draad kan oppikken van er op uit te trekken en dat ik niet langer om de haverklap moet zitten rusten. Mijn Moleskine-agenda ben ik daarom flink aan het invullen met allerlei afspraken en reisjes. Zo ben ik binnenkort een kleine week te gast in de chalet van T&I (en ja hoor, de energieke B.) nabij dit stadje en nog voor de zomer ga ik ook nog genieten van wat Turkije te bieden heeft.

Dit betekent natuurlijk niet dat ik u zal vergeten. Ik zal u blijven berichten over mijn avonturen en zoals u weet, mag u mij altijd een vraag sturen.

Indien u echter behoefte hebt aan een inspirerende tekst, dan kan u altijd hier terecht. Deze fijne blog wordt netjes bijgehouden door mijn nieuwste speciale vriend "Kleine Tuinkabouter" en zal ook u stof tot nadenken bieden.

veel liefs,

Daisy Soleil
xox

No comments: