Daisy wordt kinds

Wendel heeft mij de voorbije weken inderdaad veel verhalen verteld over zijn reis naar dit Aziatisch land. Ik zou er best wel eens zelf een kijkje gaan nemen, maar het is zo lang vliegen en ik moet bekennen dat ik niet meteen een vliegtuigmens ben.

Maar je weet nooit... en dit hotel ziet er niet slecht uit.

Verder nam hij mij ook mee naar dit festival aan onze kust en samen keken we ook in première naar deze film. Wendel is morgen trouwens jarig. Ik wens hem hier alvast een dikke proficiat!

K&F (je weet wel, die vrienden die onlangs in mijn buurt zijn komen wonen) vonden het nu toch wel tijd worden om mij te inviteren in hun opgeknapte huis. En zo mocht ik mij maandag in hun gezelschap vinden. Ik kreeg er eerst de 'grand tour' in hun huis waarvoor ze beslist een pluim verdienen. Deze dames kunnen er alvast niets komen doen want je kunt er écht van de vloer eten (of beter... van het hagelnieuwe parket).

Ik mocht ook hun poes bekijken, die wat later langs mijn benen streek toen ik op hun terras zat en mocht genieten van een glaasje wijn met tapas.

K&F (en hun poes) lijken goed te zijn ingeburgerd in onze buurt en ik hoop dat ze blijven genieten van hun huis, van elkaar en van hun wandelingen door het nabijgelegen park.

Ik zat gisteren alvast in dit attractiepark. Natuurlijk niet alleen, wel met Norbert en met T&I én natuurlijk de energieke B. Door onheilspellende weerberichten liepen we daar quasi alleen rond waardoor we nergens moesten wachten om op een attractie te kunnen gaan. Het regende trouwens ook zo goed als niet. Desondanks had ik mijn nieuwe regenjas meegenomen en die kwam goed van pas op de attracties waarbij je door het water sjeest, zoals de 'River Splash', de 'Bengal Rapid River', de 'Niagara' en de 'Big Chute'.

B. beleefde de tijd van haar leven in het Kid's Park: ze vaarde met een ballon, zat op een kikker, reed met een expresstrein, deed een rondje in het minirad, nam een gekke koets, vloog met de vlinders, bestuurde een tuff tuff en zwierde met koffietassen. Samen zagen we ook allerlei dieren, zoals de olifanten die een wel bijzonder vies bad namen.

Ik trok T. mee naar bijna alle 'gevaarlijke' spelen: we werden in de lucht geschoten, terug naar beneden geworpen en overkop gedraaid. I., die zich in gezegende toestand bevindt, moest het wat kalm aan doen en B. is net nog geen 1 meter groot waardoor ze bij haar mama moest blijven. Norbert had het druk met zijn i-phone.

Het is een mooi park, met attracties voor kinderen én volwassenen. Ik vind het wel jammer dat het thema van "Suske en Wiske en het Zoemende Ei" weg is. De zogenaamde "Voodoo River" kan beslist wat meer spanning gebruiken en een beter aanbod aan maaltijden zou ook leuk zijn. Niettegenstaande: dit park is een aanrader voor iedereen!

In het naar huis rijden hielden we nog even halt in deze babywinkel. Ik kreeg meteen zin om er alles te kopen, maar werd in toom gehouden door I. Zij kreeg alvast een doos mee met allerlei brochures waaruit zij een keuze kan maken.

Ik ben benieuwd wat zij allemaal zal kiezen. Gelukkig hoef ik niet al te lang te wachten op een antwoord want weldra gaan we weer samen op pad. Deze keer gaan we deze heer bekijken.

Oh ja, ik zag ook deze supervrouw aan het werk. Naar mijn mening een zeer begaafde artieste, maar met wat meer knipwerk was haar show top geweest. Nu zaten er enkele wel zeer flauwe stukken in. Maar ik durf met haar de vergelijking maken met deze grappige dame en ik geef u graag haar boodschap mee: lach eens meer als een kind.

Doet u mee?

liefs,

Daisy Soleil
xox

2 comments:

Occie17th said...

Eén van mijn levensdromen is om ooit eens Els De Schepper aan het werk te zien en nog méér; haar eens te ontmoeten...

Beetje jaloers op jullie mobieltjes :D

Anonymous said...

ik kom u even een mooi en warm weekend wensen groetjes van arie...