Kolonisten in Stalhille

Gisterenavond was ik te gast bij T&I in hun verblijf in Stalhille. Het was een mooie avond en we zaten op hun terras (met zicht op hun mooi aangelegde tuin) om te aperitieven met dit drankje. Er was ook entertainment, daarvoor zorgde hun energieke dochter B.

Het diner bestond uit allerlei gefrituurde vingerhapjes aangevuld met een slaatje, een stoofpotje en allerlei sausjes. Hemels zondig!

Daarna werd het tijd om te beginnen aan hetgeen waarvoor we samen waren. T legde zijn spel op tafel en herhaalde nog eens kort de regels... Tijdens de eerste ronde lag ik lange tijd op kop, maar helaas moest ik het afleggen tegen T. Het tweede rondje was een ramp, ik werd aan alle kanten in bedwang gehouden en moest toezien hoe I. triomfeerde.

Voor we het goed en wel beseften, was het zeer laat geworden. Ik kreeg nog een cadeautje mee: een mooi kader waarin drie foto's passen.

Het was leuk om eens een avondje onder vrienden door te brengen met het spelen van een gezelschapspel. Dat zouden wel allemaal meer moeten doen. Heb je geen vrienden of spelletjes? Neem dan eens een kijkje hier!

Bedankt T&I, ik heb echt genoten en kijk uit naar de revanche!

Daisy Soleil
xox

1 comment:

Anonymous said...

T en I hebben er ook van genoten, dit moeten we meer doen!!
Dikke kussen, op naar de volgende!