Van paëlla tot barbecue

Goeiedag, alles goed met u? Fijn! En met mij, vraagt u zich af? Wel: prima!

Onlangs was ik te gast op het bruiloftsfeest van G&B, op een wel héél speciale plek: hun boerderij. G&B zijn steeds bekommerd om de wereld en dat was dan ook hét thema van het feest.

Zo reden ze bijvoorbeeld niet in een afgezaagde oldtimer, maar in een fietstaxi! En op de receptie, die op hun binnenplaats doorging, vond je geen foie-gras! We mochten ons volstoppen met lekkere hapjes afkomstig van deze keten. Daarna mochten we aanschuiven, onder een warm zonnetje, om te genieten van de specialiteit van Alfredo!

G&B straalden! Graag wil ik ze nog eens bedanken voor het feest en wens ik ze alle goeds toe.

Verder waren Norbert en ikzelf gisterenavond opnieuw te gast bij T&I in hun domein te Stalhille. T&I waren net terug uit het Oostenrijkse, waar ze samen met hun energieke dochter B. bergwanden trotseerden, rodelbanen afzoefden en allerlei hutten bezochten. Als souvenir kochten ze een jodelende beer, die een melodietje aanheft dat al perfect nagejodeld wordt door B.

Bij T&I kan je nooit honger of dorst hebben. Je glas is er altijd gevuld en T. is een kei in het barbecuen met kokosnoten. Temidden van hun bloeiende tuin genoten we van de zon, lekkernijen en elkaars gezelschap.

Na het diner, terwijl B. naar dromenland vertrok, gingen we aan de slag met dit spel. Ondanks al mijn goede voornemens (en veel oefenen) moest ik weer het onderspit delven. Opnieuw was het I. die met de eerste prijs ging lopen. Misschien hou ik het beter bij dit?

Na het dessert van ijs met aardbeien namen we afscheid met de belofte van elkaar snel terug te zien. Hopelijk is het dan weer zo'n stralend weer!

Bedankt T&I, het was weer leuk om bij jullie te zijn!

No comments: